موارد ضروری قرارداد تولید محتوا هر آژانس
نوشته شده توسط : علی پور

تمرکز اساسی تفاهم نامه شما روی تعهدات رسمی در عوض مشتری و دامنه فعالیت طراحی سایت در مشهد خواهد بود. با این هم اکنون عالی میباشد پیش از ارسال تفاهم نامه به وسیله مشتری، به وسیله مجموعه حقوقی خویش اجرا دهید.
بعضا از اصطلاحات یا این که عبارات ممکن میباشد نیاز به تغییر و تحول داشته باشند. جداگانه از این، در اینجا بعضا موردها ضروری گفته شده میباشد که شما می بایست در هر تفاهم نامه اضافه نمائید.

1. اسم و نشانی مشتری و ماشین کرایه ای
این دستور معمولا در یک‌سری خط نخستین تفاهم نامه پر رنگ میگردد. شما می بایست این خصوصیات را در ابتدا بنویسید تا هر هر کس تفاهم نامه را میخواند فورا طرفین تفاهم نامه را شناسایی نماید. این می بایست مشتمل بر اسم تجاری رسمی شما و همینطور مشتری شما همپا با نشانی تصویب گردیده رسمی هر مشاغل باشد. داده ها تماس بروز نیز می بایست در تفاهم نامه ایجاد محتوا اضافه گردد.

2. بازه زمانی فرصت اجرای تفاهم نامه ساخت محتوا
یکی‌از اجزای بسیار اساسی یک تفاهم نامه ساخت‌و‌ساز محتوا، برهه زمانی مجال شغل میباشد. در تفاهم نامه می بایست تاریخ استارت و نقطه پایان بیان خواهد شد. در آن بایستی مجال اتمام یار با تعریف و تمجید مشخصی از مجال پرداخت هزینه از مشتری بعد از نقطه پایان فعالیت معلوم خواهد شد.

 

3. دامنه عمل ساخت و ساز محتوا
دامنه عمل بخشی اساسی در تفاهم نامه ماشین کرایه ای میباشد و نیاز به پوشش ظریف داراست. این بایستی دربرگیرنده همگی تولیدها قابل تحویل، نتیجه ها آیتم انتظار، نقاط عطف پرداخت و دوران فرصت کلی برای کامل شدن هرمورد باشد.
دامنه شغل خویش را تا حد ممکن مقاوم نمائید. از جمله، در حالتی که اذن تجدید حیث دهید، تعدادی گزینه را به طور بدون پول ارائه می‌دهید؟ دامنه فعالیت بایستی به وضوح در ورقه نخستین تفصیل داده خواهد شد. بعضی از مورد ها مهمی‌که می بایست زیر این تیتر پررنگ شوند عبارتند از:
• توافق طومار فی مابین شما و مشتری. (agreement)
• همگی خدماتی که ماشین کرایه ای شما می بایست به مشتری ارائه دهد.
• هر چیزی که از مشتری مورد نیاز باشد.
• تعداد تجدید نظرهای مجاز؛
• کل تحویل‌ها از طرف شما ارائه میشود.
• مهلت تحویل محتوا؛

4. یک نرم‌افزار پرداخت تماما بدیهی در تفاهم نامه ساخت‌و‌ساز محتوا خویش به تصویب برسانید
واپسین کاری که می خواهید اجرا دهید ساخت و ساز قراردادی میباشد که اپلیکیشن و وضعیت پرداخت را به وضوح معلوم نماید. هیچ کس دوست ندارد مرتبا برای پرداخت وجه مشتری را صدا نماید. این می تواند بر رابطه ها تجاری شما اثر منفی بگذارد.
برای پرهیز از این واقعه، اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که یک اپ پرداخت پر‌نور، هم پا با تک تک پولی که می بایست به مشتری پرداخت گردد، اضافه می کنید. شرایط‌های پرداخت را لیست کرده و مشخص و معلوم فرمائید که آیا بازپرداخت مجاز میباشد یا این که نه.
عاقبت، شما همینطور می توانید مشتری را در نقاط عطفی صورتحساب نمائید تا آن ها بتوانند پروسه عمل انجام یافته را دنبال نمایند. یقین نتیجه ها نمایید که در شکل تانی پرداخت، چه اتفاقی میفتد. از جمله، در شکل عدم تسویه به موقع فاکتورها، بیشتر ماشین کرایه ای‌ها هزینه مازاد پاره ای‌مانند هزینه دیرکرد پرداخت را اضافه می‌نمایند. چنانچه چه ساخت‌و‌ساز محتوا پرخرج بود اما رایا مارکتینگ با راهکاری ویژه توانسته میباشد علاوه بر مراقبت چگونگی، هزینه ساخت محتوا را به شدت کم کند.

5. یک سد باطل تفاهم نامه ایجاد محتوا را مطلقا بنویسید
هنگام تایپ کردن موقعیت و قوانین، آن را ایمن نمایید. درین نحوه یک سد باطل اضافه فرمایید. هنگامی می خواهید از مشتری خویش جداگانه گردید، بایستی با علم حقوقی (Legal knowledge

) مربوطه درخصوص آنچه ممکن میباشد رخداد بیفتد، مهیا باشید. حالت مستقل شدن برای شما و مشتری یکسان خواهد بود، براین اساس اعتقاد نتیجه ها نمائید که تا آنجا که می توانید یک شرط باطل را تعریف فرمائید. مورد ها اساسی مانند:
• عصر اخطار پیش از خاتمه؛
• طریق ارسال اخطار؛
• چه گونه عمل و پروژه را با مشتری رئیس خواهید کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: